dimarts, 9 d’octubre del 2012

Qui sóc jo ? (COED)

La tasca a realitzar era portar una fotografia nostre que creguéssim que ens identifiqués i fer una reflexió sobre nosaltres i si ens havia costat trobar aquesta fotografia. 

Descriu el procés a seguir per triar aquesta fotografia: 


No m'ha costat gens triar aquesta fotografia, ja que vaig pensar en aquesta quan va dir que havíem d'escollir alguna que ens identifiqués. Crec que aquesta m'identifica molt per l'acció que estic fent, jugant a futbol. Aquesta fotografia ja estava feta. El meu grau de satisfacció envers la foto escollida és alt.


Aquí està la meva fotografia. 




Reflexió : És difícil descriure't a tu mateix, saps que et coneixes però a l'hora de plasmar-ho en un full te n'adones que no tant, és una activitat interessant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada